KAD SE MALE RUKE SLOŽE
Na satu lektire smo obrađivali knjigu Družba Pere Kvržice koja nam se veoma svidjela. Perina družba je bila jako složna i obnovila je mlin.
Učiteljica nas je pitala što bi mi napravili da smo družba. Kako bi mi mogli pomoći svojoj školi? Naši prijedlozi su bili različiti, a jedan od njih je bio da se udružimo i probamo saznati što učiniti da i naša škola konačno dobije sportsku dvoranu. Sigurno se pitate zašto. Zato što uopće nemamo dvoranu, nego vježbamo u maloj skučenoj prostoriji. Svi smo se složili da bi bilo lijepo da i naša škola ima dvoranu. Prvo smo razmislili što bi mi kao učenici mogli napraviti. U razgovoru s učiteljicom došli smo do zaključka da su ravnateljica, načelnik i župan osobe koje bi nam mogle dati odgovore na pitanja vezana uz dvoranu. Učiteljica nas je podijelila u grupe. Prva grupa je išla k načelniku Draženu Crnčecu. On je također svjestan da trebamo dvoranu te nam je rekao da izgradnja dvorane iziskuje ne samo puno novaca, nego i opsežne pripreme što se tiče dokumentacije. Unatoč tome, on je spreman na suradnju u rješavanju našeg problema. Naš drugi korak je bio razgovor s ravnateljicom Petrom Novinščak. Rekla nam je da se slaže s nama i da je lijepo što smo pokrenuli ovo pitanje i sami se angažirali oko toga pitanja i napomenula da se konačno dolazi do rješenja oko dovršenja projekte dokumentacije. Konačno je na red došao i razgovor sa županom Matijom Posavcom. Najprije smo mu poslali pismo u kojem smo ga upoznali s našim problemom te ga zamolili da nas primi u svoj ured kako bismo mu detaljno objasnili naše stanje oko dvorane. Župan nas je odlično primio, srdačno s nama razgovarao i saslušao naše probleme. Pohvalio nas je i rekao da ne smijemo nikad odustati od svojih ideja i da mu se sviđa što smo bili uporni i tražili da nas čak i on sasluša.
Mi se svi nadamo da smo ovime doprinijeli da i naša škola konačno dobije sportsku dvoranu.
Neli Kutnjak i Fran Želežnjak, 4.r.
KAD SE MALE RUKE SLOŽE
Na satu lektire smo obrađivali knjigu Družba Pere Kvržice koja nam se veoma svidjela. Perina družba je bila jako složna i obnovila je mlin.
Učiteljica nas je pitala što bi mi napravili da smo družba. Kako bi mi mogli pomoći svojoj školi? Naši prijedlozi su bili različiti, a jedan od njih je bio da se udružimo i probamo saznati što učiniti da i naša škola konačno dobije sportsku dvoranu. Sigurno se pitate zašto. Zato što uopće nemamo dvoranu, nego vježbamo u maloj skučenoj prostoriji. Svi smo se složili da bi bilo lijepo da i naša škola ima dvoranu. Prvo smo razmislili što bi mi kao učenici mogli napraviti. U razgovoru s učiteljicom došli smo do zaključka da su ravnateljica, načelnik i župan osobe koje bi nam mogle dati odgovore na pitanja vezana uz dvoranu. Učiteljica nas je podijelila u grupe. Prva grupa je išla k načelniku Draženu Crnčecu. On je također svjestan da trebamo dvoranu te nam je rekao da izgradnja dvorane iziskuje ne samo puno novaca, nego i opsežne pripreme što se tiče dokumentacije. Unatoč tome, on je spreman na suradnju u rješavanju našeg problema. Naš drugi korak je bio razgovor s ravnateljicom Petrom Novinščak. Rekla nam je da se slaže s nama i da je lijepo što smo pokrenuli ovo pitanje i sami se angažirali oko toga pitanja i napomenula da se konačno dolazi do rješenja oko dovršenja projekte dokumentacije. Konačno je na red došao i razgovor sa županom Matijom Posavcom. Najprije smo mu poslali pismo u kojem smo ga upoznali s našim problemom te ga zamolili da nas primi u svoj ured kako bismo mu detaljno objasnili naše stanje oko dvorane. Župan nas je odlično primio, srdačno s nama razgovarao i saslušao naše probleme. Pohvalio nas je i rekao da ne smijemo nikad odustati od svojih ideja i da mu se sviđa što smo bili uporni i tražili da nas čak i on sasluša.
Mi se svi nadamo da smo ovime doprinijeli da i naša škola konačno dobije sportsku dvoranu.
Neli Kutnjak i Fran Želežnjak, 4.r.
« Srpanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |