
RADIONICA O EMOCIJAMA U 6.B RAZREDU
Učenici 6.b razreda imali su prilike okušati se u dobroj pantomimi pokazivajući razne emocije. Bilo je prilično teško odglumiti nešto tako jednostavno kad nema publike. Uživali smo. Emocije predstavljaju temelj za razumijevanje različitih socijalnih situacija u kojima se dijete nalazi, kao i razvoj prilagođenog ponašanja. Njihovo prepoznavanje i razumijevanje neizostavan je dio učenja nošenja s vlastitim osjećajima te odnosima s drugim osobama iz okoline. Važno je dopustiti djetetu i da otkrije neki svoj način izražavanja određenih emocija. Svaki način izražavanja određene emocije je dopušten, osim onaj kojim možemo povrijediti, na bilo koji način, sebe ili nekog drugog!
Pedagoginja Ivana Lesjak Možek

RADIONICA O EMOCIJAMA U 6.B RAZREDU
Učenici 6.b razreda imali su prilike okušati se u dobroj pantomimi pokazivajući razne emocije. Bilo je prilično teško odglumiti nešto tako jednostavno kad nema publike. Uživali smo. Emocije predstavljaju temelj za razumijevanje različitih socijalnih situacija u kojima se dijete nalazi, kao i razvoj prilagođenog ponašanja. Njihovo prepoznavanje i razumijevanje neizostavan je dio učenja nošenja s vlastitim osjećajima te odnosima s drugim osobama iz okoline. Važno je dopustiti djetetu i da otkrije neki svoj način izražavanja određenih emocija. Svaki način izražavanja određene emocije je dopušten, osim onaj kojim možemo povrijediti, na bilo koji način, sebe ili nekog drugog!
Pedagoginja Ivana Lesjak Možek
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |