OBILJEŽAVANJE MEĐUNARODNOG DANA PISMENOSTI
Kako bismo prolaznike, turiste i mještane Svetog Martina na Muri potaknuli na razmišljanje o važnosti knjige, čitanja i same pismenosti, odlučili smo se uključiti u akciju HČD kojom se putem čitanja progovara o pismenosti.
U početku je ideja bila da se u akciju ne uključuje čitava škola već nekoliko učenika iz svakog razreda, no interes je učenika i učitelja bio izniman pa smo odlučili Međunarodni dan pismenosti obilježiti kao Škola. Kako se nastava održava u jednoj smjeni sama organizacija istovremenog čitanja u kojem će sudjelovati svi, od najmlađih do najstarijih nije predstavljala problem. Akcija je trajala sat vremena i završavala u podne.
Učenici su se organizirali u grupe i jedni drugima čitali samostalno odabrane ulomke iz najdražih knjiga. Četiri su učenice šestih razreda uzele svoje najdraže slikovnice i zaputile se u Dječji vrtić „Smješko“ gdje su ih dočekala uzbuđena dječica. Samo iskustvo čitanja mlađima okarakterizirale su neponovljivim. Čitavo su vrijeme bile uzbuđene i ističu kako su navedenim susretom produbile svoje spoznaje o važnosti pismenosti i samog izražajnog čitanja. No, akcija nije odjeknula samo u njihovim srcima.
O čitanju se narednih dana razgovaralo na mnogim mjestima, dijelila se iskustva viđenog, smišljalo se što bi se sve moglo napraviti u čast pismenosti. Oduševljenje su jednako dijelili učenici, njihove obitelji kao i mještani koji su danima nakon samog čitanja pozitivno razgovarali o viđenom.
Fotografije:
http://www.os-svetimartinnamuri.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=5
Srebrenka Puklavec Trstenjak, prof.
OBILJEŽAVANJE MEĐUNARODNOG DANA PISMENOSTI
Kako bismo prolaznike, turiste i mještane Svetog Martina na Muri potaknuli na razmišljanje o važnosti knjige, čitanja i same pismenosti, odlučili smo se uključiti u akciju HČD kojom se putem čitanja progovara o pismenosti.
U početku je ideja bila da se u akciju ne uključuje čitava škola već nekoliko učenika iz svakog razreda, no interes je učenika i učitelja bio izniman pa smo odlučili Međunarodni dan pismenosti obilježiti kao Škola. Kako se nastava održava u jednoj smjeni sama organizacija istovremenog čitanja u kojem će sudjelovati svi, od najmlađih do najstarijih nije predstavljala problem. Akcija je trajala sat vremena i završavala u podne.
Učenici su se organizirali u grupe i jedni drugima čitali samostalno odabrane ulomke iz najdražih knjiga. Četiri su učenice šestih razreda uzele svoje najdraže slikovnice i zaputile se u Dječji vrtić „Smješko“ gdje su ih dočekala uzbuđena dječica. Samo iskustvo čitanja mlađima okarakterizirale su neponovljivim. Čitavo su vrijeme bile uzbuđene i ističu kako su navedenim susretom produbile svoje spoznaje o važnosti pismenosti i samog izražajnog čitanja. No, akcija nije odjeknula samo u njihovim srcima.
O čitanju se narednih dana razgovaralo na mnogim mjestima, dijelila se iskustva viđenog, smišljalo se što bi se sve moglo napraviti u čast pismenosti. Oduševljenje su jednako dijelili učenici, njihove obitelji kao i mještani koji su danima nakon samog čitanja pozitivno razgovarali o viđenom.
Fotografije:
http://www.os-svetimartinnamuri.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=5
Srebrenka Puklavec Trstenjak, prof.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |