U OBRANU ČITANJA
Čitanje kao užitak
Ponukana krizom čitanja među učenicima i općenito u društvu učiteljica hrvatskog jezika Anđelka Klemenčić je u petak, 23. studenoga, pokrenula sa svojim razredom, 6.a projekt U obranu čitanja. Cijeli projekt je podržala i priključila mu se školska knjižničarka Ana Špoljarić. Učenici, učiteljica i knjižničarka sastali su se poslijepodne u školi te započeli projekt čitanjem u učionici hrvatskoga jezika. Učiteljica hrvatskog jezika Anđelka Klemenčić otvorila je projekt U obranu čitanja čitanjem povjestice Postolar i vrag Augusta Šenoe. Povjestice su vrlo često djeci nerazumljive i nezanimljive za čitanje pa im je učiteljica pročitala tu povjesticu. Učenici su odmah sve razumjeli i bilo im je zanimljivo. U nastavku je školska knjižničarka pročitala ulomak iz romana Profesorica iz snova Mire Gavrana. Svi učenici su odmah željeli čuti nastavak te i sami prionuli na čitanje romana Mire Gavrana. Nakon čitanja u tišini, svaki je učenik pročitao ulomak na glas. Ležali su na ležaljkama, čitali i uživali u slušanju. Na pitanje od koga moramo braniti čitanje, svi smo jednoglasno zaključili da od nas samih. Svatko od nas je svojim primjerom najbolja motivacija drugima. Odluka je također jednoglasna, čitamo, čitat ćemo. Kad je već vani pao mrak, preselili smo se u hol škole, ugasili svjetla i čitali uz svjetlo svjećica. To je bio poseban užitak za učenike. Učiteljica im je tada pročitala još jednu povjesticu, Kameni svatovi. U duhu čitanja, opuštenosti i uživanja napustili smo školu, ali sa sobom ponijeli poruku da je čitanje opet u modi i da želimo čitati te da volimo knjigu u papirnatom obliku i da knjiga ima svoju budućnost. Ovo je samo početak. Fotografije.
U OBRANU ČITANJA
Čitanje kao užitak
Ponukana krizom čitanja među učenicima i općenito u društvu učiteljica hrvatskog jezika Anđelka Klemenčić je u petak, 23. studenoga, pokrenula sa svojim razredom, 6.a projekt U obranu čitanja. Cijeli projekt je podržala i priključila mu se školska knjižničarka Ana Špoljarić. Učenici, učiteljica i knjižničarka sastali su se poslijepodne u školi te započeli projekt čitanjem u učionici hrvatskoga jezika. Učiteljica hrvatskog jezika Anđelka Klemenčić otvorila je projekt U obranu čitanja čitanjem povjestice Postolar i vrag Augusta Šenoe. Povjestice su vrlo često djeci nerazumljive i nezanimljive za čitanje pa im je učiteljica pročitala tu povjesticu. Učenici su odmah sve razumjeli i bilo im je zanimljivo. U nastavku je školska knjižničarka pročitala ulomak iz romana Profesorica iz snova Mire Gavrana. Svi učenici su odmah željeli čuti nastavak te i sami prionuli na čitanje romana Mire Gavrana. Nakon čitanja u tišini, svaki je učenik pročitao ulomak na glas. Ležali su na ležaljkama, čitali i uživali u slušanju. Na pitanje od koga moramo braniti čitanje, svi smo jednoglasno zaključili da od nas samih. Svatko od nas je svojim primjerom najbolja motivacija drugima. Odluka je također jednoglasna, čitamo, čitat ćemo. Kad je već vani pao mrak, preselili smo se u hol škole, ugasili svjetla i čitali uz svjetlo svjećica. To je bio poseban užitak za učenike. Učiteljica im je tada pročitala još jednu povjesticu, Kameni svatovi. U duhu čitanja, opuštenosti i uživanja napustili smo školu, ali sa sobom ponijeli poruku da je čitanje opet u modi i da želimo čitati te da volimo knjigu u papirnatom obliku i da knjiga ima svoju budućnost. Ovo je samo početak. Fotografije.
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |