preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 2. 2010.

Ukupno: 1226058
Ovaj mjesec: 251
Danas: 3
 

 

Priloženi dokumenti:
Plakat.jpg

Vijesti

TERENSKA NASTAVA U VARAŽDINU

Istraživanje kulturnog bogatstva Varaždina

Učenici sedmih i osmih razreda proveli su svoj radni dan u petak 27. rujna na terenskoj nastavi u Varaždinu. Svoje školsko mjesto zamijenili su onim u Areni Varaždin na mjuziklu Jadnici, a tijekom prijepodneva upoznavali se s povijesnim i kulturnim spomenicima grada Varaždina, renesansnom i baroknom arhitekturom te najvažnijim parkovnim krajolicima kao i zbirkom Entolomološkom muzeja. Terensku nastavu započeli su već u autobusu. Prvi sat na kotačima bio je iz povijesti gdje su saznali najvažnije povijesne crtice grada Varaždina, kako je došlo do velikog požara 1776. godine te zašto danas Varaždin smatramo najbaroknijim i najkulturnijim gradom u Hrvatskoj. Govorilo se o baroknoj glazbi, groblju, Španzirfestu i ostalim prepoznatljivim značajkama. Prvi terenski izlazak bio je na poznato varaždinsko groblje, spomenik parkovne arhitekture. Nakon toga učenici 8. a i b  razreda bili su  podijeljeni u nekoliko grupa, a svakoj je dodijeljena određena lokacija u gradu Varaždinu: Stari grad, Korzo, Stančićev i Franjevački trg. Zadatak je bio u slobodnom stilu osmisliti tekst na zadano povijesno razdoblje koristeći povijesno-kulturno-arhitektonsko okruženje. Učenici sedmog razreda posjetili su katedralu varaždinske biskupije Uznesenja Blažene Djevice Marije, a zatim je slijedila povijesna i baštinska orijentacija po gradu. Učiteljica Petra Novinščak podijelila je svim učenicima i učiteljima kartu grada s već označenim najvažnijim spomenicima (palače, crkve, spomenici) i povela u putovanje u prošlost, posebno se zadržavši na važnim baštinskim lokacijama: Korzu gdje je gradska vijećnica i palača Drašković u kojoj je zajedao Hrvatski sabor i vlada do požara u 18. st, zatim Franjevački i Stančićev trg s baroknim i rokoko palačama i crkvama te na kraju u renesansnom Starom gradu.  Učenici Tamburaške grupe posjetili su i radnju glazbala „Tambure“ Maria Žmegača kako bi upoznali izradu tamburaških glazbala. Nakon zajedničkog ručka učenici su posjetili Entolomološki muzej (muzej kukaca) te popodnevni dio nastave proveli ugodno na mjuziklu Jadnici u varaždinskoj Areni. Znanja i iskustva koja su sakupili na terenskoj nastavi iskoristit će i na ostalim satovima te ih sistematizirati  u obliku plakata, prezentacija i izlaganja.  Voditelji terenske nastave bili su učiteljica povijesti Petra Novinščak i učitelj glazbene kulture Stjepan Horvat, a pridružili su nam se i Anica Karlovčec,  Anđelka Klemenčić, Dražen Crnčec, Valentina Bogdan i Tanja Trojko. Do Varaždina nas je doveo Jakopić autobusni prijevoz. Fotografije.

Petra Novinščak, prof.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ana Špoljarić   datum: 14. 10. 2013.

Vijesti

TERENSKA NASTAVA U VARAŽDINU

Istraživanje kulturnog bogatstva Varaždina

Učenici sedmih i osmih razreda proveli su svoj radni dan u petak 27. rujna na terenskoj nastavi u Varaždinu. Svoje školsko mjesto zamijenili su onim u Areni Varaždin na mjuziklu Jadnici, a tijekom prijepodneva upoznavali se s povijesnim i kulturnim spomenicima grada Varaždina, renesansnom i baroknom arhitekturom te najvažnijim parkovnim krajolicima kao i zbirkom Entolomološkom muzeja. Terensku nastavu započeli su već u autobusu. Prvi sat na kotačima bio je iz povijesti gdje su saznali najvažnije povijesne crtice grada Varaždina, kako je došlo do velikog požara 1776. godine te zašto danas Varaždin smatramo najbaroknijim i najkulturnijim gradom u Hrvatskoj. Govorilo se o baroknoj glazbi, groblju, Španzirfestu i ostalim prepoznatljivim značajkama. Prvi terenski izlazak bio je na poznato varaždinsko groblje, spomenik parkovne arhitekture. Nakon toga učenici 8. a i b  razreda bili su  podijeljeni u nekoliko grupa, a svakoj je dodijeljena određena lokacija u gradu Varaždinu: Stari grad, Korzo, Stančićev i Franjevački trg. Zadatak je bio u slobodnom stilu osmisliti tekst na zadano povijesno razdoblje koristeći povijesno-kulturno-arhitektonsko okruženje. Učenici sedmog razreda posjetili su katedralu varaždinske biskupije Uznesenja Blažene Djevice Marije, a zatim je slijedila povijesna i baštinska orijentacija po gradu. Učiteljica Petra Novinščak podijelila je svim učenicima i učiteljima kartu grada s već označenim najvažnijim spomenicima (palače, crkve, spomenici) i povela u putovanje u prošlost, posebno se zadržavši na važnim baštinskim lokacijama: Korzu gdje je gradska vijećnica i palača Drašković u kojoj je zajedao Hrvatski sabor i vlada do požara u 18. st, zatim Franjevački i Stančićev trg s baroknim i rokoko palačama i crkvama te na kraju u renesansnom Starom gradu.  Učenici Tamburaške grupe posjetili su i radnju glazbala „Tambure“ Maria Žmegača kako bi upoznali izradu tamburaških glazbala. Nakon zajedničkog ručka učenici su posjetili Entolomološki muzej (muzej kukaca) te popodnevni dio nastave proveli ugodno na mjuziklu Jadnici u varaždinskoj Areni. Znanja i iskustva koja su sakupili na terenskoj nastavi iskoristit će i na ostalim satovima te ih sistematizirati  u obliku plakata, prezentacija i izlaganja.  Voditelji terenske nastave bili su učiteljica povijesti Petra Novinščak i učitelj glazbene kulture Stjepan Horvat, a pridružili su nam se i Anica Karlovčec,  Anđelka Klemenčić, Dražen Crnčec, Valentina Bogdan i Tanja Trojko. Do Varaždina nas je doveo Jakopić autobusni prijevoz. Fotografije.

Petra Novinščak, prof.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ana Špoljarić   datum: 14. 10. 2013.

e-Dnevnik


Tražilica

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Anketa o kravati
U kojem je stoljeću nastala kravata:





Iz kojeg naroda je potekla kravata:





Tko je iz naroda otišao u svijet s rupcem oko vrata zavezanim u čvor?





Hrvatski sabor je 2008. godine za Dan kravate izabrao:





Korisni linkovi

Radijska grupa
Emisije radijske grupe


CARNet




preskoči na navigaciju