
ROBOTIKA U NAŠOJ ŠKOLI
Na prijedlog Dubravke Žignić Resman, učiteljice tehničke kulture, održana je radionica iz robotike u prosincu za učenike osnovne škole.
Voditelj radionice i predavač je bio Ivica Kolarić, prof., mentor svjetskim prvacima iz robotike i dobitnik nagrade „Faust Vrančić“. Voditelj je na vrlo zanimljiv i poticajan način vodio zainteresirane učenike kroz etape izrade i jednostavno programiranje robota. Uz stručno vodstvo, šalu i spretne ruke, u samo tri sata, od osnovnih elemenata većina sudionika uspjela je sastaviti, pokrenuti i programirati svog robota za obavljanje osnovnih jednostavnih radnji.
Bavljenje robotikom potiče kreativnost djece i razvija im koncentraciju, sposobnost za timski rad, urednost, pedantnost i preciznost. Učenici moraju znati pročitati i riješiti zadatak slaganjem i programiranjem konstrukcije.
Robotika je od velike koristi matematičarima i fizičarima i usmjerava ih prema tehničkim zanimanjima koja su u svijetu i kod nas jako tražena.
U radionici je sudjelovalo oko 50 učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole, a učenici su se natjecali, osim u izradi najrobota i u robotičkoj alci. Robotička alka je natjecanje u kojem natjecatelj upravlja robotom koji se kreće najvećom brzinom i pokušava kopljem pogoditi alku koja visi na sredini staze, što uvelike podsjeća na Sinjsku alku.
Dubravka Žignić Resman

ROBOTIKA U NAŠOJ ŠKOLI
Na prijedlog Dubravke Žignić Resman, učiteljice tehničke kulture, održana je radionica iz robotike u prosincu za učenike osnovne škole.
Voditelj radionice i predavač je bio Ivica Kolarić, prof., mentor svjetskim prvacima iz robotike i dobitnik nagrade „Faust Vrančić“. Voditelj je na vrlo zanimljiv i poticajan način vodio zainteresirane učenike kroz etape izrade i jednostavno programiranje robota. Uz stručno vodstvo, šalu i spretne ruke, u samo tri sata, od osnovnih elemenata većina sudionika uspjela je sastaviti, pokrenuti i programirati svog robota za obavljanje osnovnih jednostavnih radnji.
Bavljenje robotikom potiče kreativnost djece i razvija im koncentraciju, sposobnost za timski rad, urednost, pedantnost i preciznost. Učenici moraju znati pročitati i riješiti zadatak slaganjem i programiranjem konstrukcije.
Robotika je od velike koristi matematičarima i fizičarima i usmjerava ih prema tehničkim zanimanjima koja su u svijetu i kod nas jako tražena.
U radionici je sudjelovalo oko 50 učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole, a učenici su se natjecali, osim u izradi najrobota i u robotičkoj alci. Robotička alka je natjecanje u kojem natjecatelj upravlja robotom koji se kreće najvećom brzinom i pokušava kopljem pogoditi alku koja visi na sredini staze, što uvelike podsjeća na Sinjsku alku.
Dubravka Žignić Resman
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |