
TRENING MEDIJSKE PISMENOSTI
Što je sve potrebno znati i kako varljivi zna biti svijet medija i reklama naučili su učenici, roditelji i učitelji na radionicama koje su se održale u petak u našoj školi. Projekt "Djeca medija za aktivno građanstvo - treninzi medijske pismenosti" organizira Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja, koji se ove godine provodi u 12 županija. Učenici su naučili kako prepoznati varljivi svijet reklama, dok su učitelji i stručni suradnici vidjeli stvarno društveno okruženje koje daju mediji te se sve zaokružilo radionicom za roditelje i način na koji uz medije mogu poboljšati svoju komunikaciju sa djecom.

TRENING MEDIJSKE PISMENOSTI
Što je sve potrebno znati i kako varljivi zna biti svijet medija i reklama naučili su učenici, roditelji i učitelji na radionicama koje su se održale u petak u našoj školi. Projekt "Djeca medija za aktivno građanstvo - treninzi medijske pismenosti" organizira Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja, koji se ove godine provodi u 12 županija. Učenici su naučili kako prepoznati varljivi svijet reklama, dok su učitelji i stručni suradnici vidjeli stvarno društveno okruženje koje daju mediji te se sve zaokružilo radionicom za roditelje i način na koji uz medije mogu poboljšati svoju komunikaciju sa djecom.
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |