ODRŽAVANJE NASTAVE U VRTU
Učenje i poučavanje na otvorenim prostorima značajan su dio odgojno-obrazovnog procesa. Iskustveno učenje u školskom vrtu dokazano pozitivno utječe na rezultate učenja kod učenika. Osim toga, potiče se kreativnost kod učenika, obogaćuje ih se novim iskustvima, otvara pristup novim idejama i mogućnostima.
U okviru Sheme školskog voća i povrća ove je školske godine raspisan natječaj za provedbu pratećih mjera. Ponuđene mjere su bile organiziranje satova kušanja voća i povrća, održavanje nastave u vrtu te posjet poljoprivrednom gospodarstvu koje se bavi proizvodnjom voća i povrća. Budući da imamo veliki školski vrt, naša je škola odabrana za održavanje nastave u vrtu. Sredstva za plaćanje troškova su osigurana iz Europskog poljoprivrednog jamstvenog fonda uz učešće od 10% iz Državnog proračuna RH. Savjetodavna služba je kupila alat ( lopate, štihače, grablje, vrtne škare, kante za zalijevanje, vrtna kolica, zemlju, gnojivo, hotel za korisne kukce, komposter…) i sadnice malina, ribiza, goji, ogrozda, borovnica, aronije, kupina, drijenka, duda i jagoda. U suradnji s djelatnicom Savjetodavne službe Natalijom Peter Hunjadi učenici 2. i 6. r. te polaznici Cvjećarske grupe su s učiteljicama Majom Goričanec, Ksenijom Perčić te domarom Zlatkom Goričancem posadili dobivene sadnice.
Timskim i suradničkim radom proširili smo nasad školskog voćnjaka te nam ovo daje nove mogućnosti za razvoj učeničke zadruge. Ovakav oblik rada je također i neizostavan poticaj za očuvanje prirodne i kulturne baštine vlastitog zavičaja budući da smo posadili sadnice izvornog bilja ovog kraja poput duda i drijenka koji su se nekad mogli naći u gotovo svakom dvorištu, a današnje generacije ni ne znaju o kojoj se to biljci radi.FOTOGRAFIJE
ODRŽAVANJE NASTAVE U VRTU
Učenje i poučavanje na otvorenim prostorima značajan su dio odgojno-obrazovnog procesa. Iskustveno učenje u školskom vrtu dokazano pozitivno utječe na rezultate učenja kod učenika. Osim toga, potiče se kreativnost kod učenika, obogaćuje ih se novim iskustvima, otvara pristup novim idejama i mogućnostima.
U okviru Sheme školskog voća i povrća ove je školske godine raspisan natječaj za provedbu pratećih mjera. Ponuđene mjere su bile organiziranje satova kušanja voća i povrća, održavanje nastave u vrtu te posjet poljoprivrednom gospodarstvu koje se bavi proizvodnjom voća i povrća. Budući da imamo veliki školski vrt, naša je škola odabrana za održavanje nastave u vrtu. Sredstva za plaćanje troškova su osigurana iz Europskog poljoprivrednog jamstvenog fonda uz učešće od 10% iz Državnog proračuna RH. Savjetodavna služba je kupila alat ( lopate, štihače, grablje, vrtne škare, kante za zalijevanje, vrtna kolica, zemlju, gnojivo, hotel za korisne kukce, komposter…) i sadnice malina, ribiza, goji, ogrozda, borovnica, aronije, kupina, drijenka, duda i jagoda. U suradnji s djelatnicom Savjetodavne službe Natalijom Peter Hunjadi učenici 2. i 6. r. te polaznici Cvjećarske grupe su s učiteljicama Majom Goričanec, Ksenijom Perčić te domarom Zlatkom Goričancem posadili dobivene sadnice.
Timskim i suradničkim radom proširili smo nasad školskog voćnjaka te nam ovo daje nove mogućnosti za razvoj učeničke zadruge. Ovakav oblik rada je također i neizostavan poticaj za očuvanje prirodne i kulturne baštine vlastitog zavičaja budući da smo posadili sadnice izvornog bilja ovog kraja poput duda i drijenka koji su se nekad mogli naći u gotovo svakom dvorištu, a današnje generacije ni ne znaju o kojoj se to biljci radi.FOTOGRAFIJE
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |