2.06.2010. (srijeda)-Kako bi lijepo bilo biti knjižničarka u Beču…Ili?
Povremeno se mi školski knjižničari uputimo u knjižnice većih gradova kako bi se divili njihovoj veličini, ljepoti i opremljenosti i usput pokupili nove ideje za knjižnice u kojima i sami radimo. Tako sam danas napustila svoje dvije knjižnice u kojima provodim radno vrijeme i u društvu školskih knjižničara Međimurske i Varaždinske županije krenula put Beča. Misija – pogledati i proučiti što više njihovih knjižnica u manje od 24 sata.
Posjetili smo : Östereichische Nationalbibliothek, Wiener public llibrary (foto 9) i Vienna International School. U Nacionalnoj biblioteci u Beču posjetili smo Prunksaal, dvorsku knjižnicu koju je dao izgraditi Karlo VI. 1723. godine. (foto 8) Knjižnica izgleda kao iz filmova o Harry Potteru. Vienna International School je škola za djecu diplomata Ujedinjenih naroda . Srednja i osnovna škola su u jednoj zgradi koja ima tri dvorane za tjelesni, najmodernije opremljene kabinete, prostoriju za likovnu kulturu koja izgleda poput umjetničkog ateljea, restoran, zbornicu sa terasom i trosjedima….(foto 10) Njihova školska knjižnica je veličine naših četiriju učionica, ima pult za posuđivanje, čitaonicu sa ležaljkama, kaučevima, dio prostorije veličine jedne učionice služi za multimedijalne prezentacije i gledanje filmova.(foto11,12) Knjižnica je opremljena Apple-ovim računalima i prijenosnim računalima koje može koristiti svaki učenik, a ima i više izložbenih kutaka za radove učenika i nove knjige. Bajno! Kako bi bilo lijepo raditi u takvoj knjižnici! A još bolje – kako bi bilo lijepo da i mi imamo takvu ili barem sličnu knjižnicu!
Knjige su nacionalno povijesno blago i kad ste na izletu u nekom većem gradu, obavezno provirite i u knjižnicu. Uvijek ćete se ugodno iznenaditi.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |