2021-03-31 13:28:45 ČESTITKE UČENICIMA I MENTORIMA NA REZULTATIMA SA ŽUPANIJSKIH NATJECANJA Jako smo ponosni na naše učenike i mentore i njihove rezultate postignute na netom održanim županijskim natjecanjima. Uložili su puno truda i rada. Posebne čestitke dvojici učenika koji su osvojili prva mjesta u svojim kategorijama: Borna Rihtarec u geografiji i Ivan Katalenić u matematici i njihovim mentoricama učiteljici geografije Maji Radek Sklepić i učiteljici matematike Silviji Šoštarić. Ivan je prema privremenim rezultatima riješio matematički ispit 100% .. Svaka čast dečkima! Očekujemo pozive na državne smotre! Također posebna čestitka povjesničarima, kemičarima, biolozima, Nijemcima, geografima i likovnjacima koji su ostvarili odlične plasmane i većina njih se plasirala unutar najboljih 10 učenika u cijeloj županiji. Žao nam što je bilo otkazano natjecanje iz Tehničke kulture jer smo sigurni da bi naših 8 učenika (Ivan Katalenić, Luka Jakopić, Tea Jakopić, Neli Kutnjak, Jana Perčić, Mario Kutnjak, Josip Sakač, Ivan Pintarić) i na ovome natjecanju dalo sve od sebe. Na natjecanjima su sudjelovali: Kemija: Borna Rihatrec (5. mjesto), Lucija Babić (11. mjesto) mentor Dražen Crnčec Povijest: Mark Oletić (4. mjesto), Lucija Babić (5.mjesto), Irian Novinščak (5. mjesto) Borna Rihatrec (3. mjesto), Josipa Katalenić (8. mesto), Lana Flac (14. mjesto) mentor Jurica Novak Biologija: Lucija Babić (8.mjesto), David Jalušić (21. mjesto), Irian Novinščak (22. mjesto) Borna Rihatrec (6. mjesto), Josipa Katalenić (6. mjesto), Pavla Kutnjak (12. mjesto) Mentor: Dražen Crnčec Njemački jezik: Lana Flac (5. mjesto), Borna Rihtarec (9. mjesto), Josipa Katalenić (12. mjesto) Mentorica: Valentina Bogdan Geografija: Borna Rihatrec (1. mjesto), Fran Želežnjak (20. mjesto) Mentorica: Maja Radek Sklepić Matematika: Ivan katalenić (1. mjesto) Mentorica: Silvija Šoštarić Likovna kultura: Lara Rožman, Lea-Emili Muršić, Elena Vurušić – objava radova u katalogu Mentorica: Renata Mikolaj Još jednom čestitke svima! |
Osnovna škola Sveti Martin na Muri |